Неділя, 24.09.2017, 04:24
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Єдина Країна/Единая Страна
Меню сайту
Форма входу
МОНмолодьспорту України
Національна дитяча гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лінія
Педагогічна преса
Календар свят і подій

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Пошук
Календар
«  Березень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів

Статистика
Відвідування
free counters
Опитування
Якій шкільній соціальній мережі Ви віддаєте перевагу?
Всього відповідей: 42
Головна » 2016 » Березень » 11 » Кампанія з безпеки дорожнього руху
07:40
Кампанія з безпеки дорожнього руху
 
 
Image
В Україні стартувала соціальна кампанія з безпеки дорожнього руху «Мінус один. Не стань наступним»

10 березня 2016

В Україні стартувала соціальна кампанія з безпеки дорожнього руху «Мінус один. Не стань наступним»

Кампанія такого масштабу з відповідної тематики започатковується в нашій державі вперше та носить виключно соціальний характер. Український проект направлений на зниження аварійності на автодорогах, зменшення тяжкості наслідків ДТП й здійснюється в рамках реалізації одного з пріоритетних напрямків діяльності Нацполіції України – забезпечення безпеки дорожнього руху.

Розпочинаючи брифінг, що відбувся сьогодні в Управлінні безпеки дорожнього руху, Олександр Фацевич, заступник голови Національної поліції, ознайомив присутніх журналістів зі статистичними даними з аварійності на території нашої держави, звернув на головні причини скоєння ДТП та чинники, що впливають на тяжкість їх наслідків.      

Також Олександр Фацевич зазначив, що в планах Національної поліції України – розробка подібної соціальної компанії з дотримання правил дорожньої безпеки пішоходами, велосипедистами та попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму.

Ігор Бабич, начальник Департаменту превентивної діяльності Національної поліції України,  зауважив, що одним з пріоритетних напрямків діяльності правоохоронців визначено забезпечення безпеки дорожнього руху. Тож запуск соціальної кампанії – це тільки перший крок з підвищення правосвідомості громадян.

Іван Прохоренко – заступник начальника превентивної діяльності, доповнив – профілактична діяльність потребує комплексного підходу, тож наразі фахівці безпеки дорожнього руху разом з іншими представниками Нацполіції та громадськими діячами, з метою зниження рівня аварійності на дорогах та вулицях населених пунктів, працюють над створенням нормативної бази для впровадження в Україні автоматичної фіксації порушень ПДР.

Наприкінці презентації Олександр Фацевич зазначив – успіх соціальної кампанії багато в чому залежить від підтримки мас-медіа. Тому національна поліція України сподівається на допомогу  та співпрацю із засобами масової інформації в цьому напрямку.

Наразі відповідні сюжети передано на більшість центральних телеканалів держави.  

Окрім телебачення, розміщення соціальної реклами планується на регіональних телеканалах та в місцях масового перебування людей, громадському транспорті тощо.

І звичайно кожен бажаючий може ознайомитися із відповідними сюжетами за посиланням в мережі Інтернет:

https://youtu.be/HaiDR-_SxDg

https://youtu.be/R3qf03Jn7dw

https://youtu.be/cxqT_W7GhPg

https://youtu.be/XYMLZ-nF80Y

https://youtu.be/LAjoZlVhifk

 

або на сторінці соціальної мережі https://www.facebook.com/UBDRUA/.

Управління безпеки дорожнього руху

ДПД Національної поліції України

 
Переглядів: 97 | Додав: Педагог-організатор | Рейтинг: 0.0/0
Безкоштовний конструктор сайтів - uCozCopyright MyCorp © 2017