Середа, 23.08.2017, 05:10
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Заболотна О.Ю. | Реєстрація | Вхід
Єдина Країна/Единая Страна
Меню сайту
Форма входу
МОНмолодьспорту України
Національна дитяча гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лінія
Педагогічна преса
Календар свят і подій

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Пошук
Календар
«  Серпень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів

Статистика
Відвідування
free counters
Опитування
Якій шкільній соціальній мережі Ви віддаєте перевагу?
Всього відповідей: 42

ПІБ - Заболотна Ольга Юріївна

Кафедра - природничо-математична

Предмет - математика

Стаж роботи - 28 років

Категорія, звання - вища категорія, старший учитель.

Працює над проблемою «Створення творчого середовища при вивченні математики».

Девізом її роботи є слова «Хочеться бути дверима для тих, хто бажає пірнути в життєвий коловорот; хочеться бути драбиною для тих, хто мріє піднятись до сонця; хочеться злитися думками з тими, хто думає плідно».

Методична робота вчителя

Нагороди

Портфоліо вчителя:

  • у вигляді презентації (24,9 Мб, *.pptx);
  • у вигляді буклету (12,9 Mб, *.pub)
 
 
      Ольга Юріївна вважає, що інтенсивне прискорення науково-технічного прогресу, лавиноподібне наростання інформації про світ і необхідність оволодіти нею поставили перед педагогами і психологами ряд складних завдань. У всіх галузях народного господарства потрібні такі спеціалісти, які б не тільки досконало володіли своєю спеціальністю, але й уміли працювати творчо. Творчі здібності людини слід визнати найістотнішою складовою її інтелекту, а завдання їх розвитку - одним із найважливіших у педагогічній роботі.
     Творчі здібності — продукт саморуху, самостійного розв'язування задач, самостійного розкриття закономірностей і зв'язків між предметами та явищами, продукт роботи мозку по шляху «...від відкриття істин, усім відомих, до відкриття істин, нікому не відомих» (К.Ціолковський). Це продукт розвитку, причому розвитку вільного, за якого цікавість, захоплення і пристрасть — головні рушійні сили. На своїх уроках я якраз і звертаю увагу на розвиток творчих здібностей. Це самостійні роботи творчого характеру, пошук нових методів доведення теореми, оригінальне розв'язування складної задачі.
Іноді можна почути, що математика складна, суха і нецікава наука. Людей, які люблять математику, це вражає й ображає. Математика сувора, але красива й глибока, як чиста криниця. А завдання — вчителя і полягає в тому, щоб розкривати перед учнями її емоційний бік, чуйну і вродливу стать. 
        Досвід роботи показує, що для поліпшення розуміння, закріплення та відтворення інформації доцільно проводити такі уроки як: урок-змагання; урок-вікторина, урок- "круглий стіл”; урок-гра та ін. Щоб зацікавленість учнів до вивчення математики не знижувалась, доречно систематично проводити ігри з використанням інтерактивних технологій.
Значну увагу приділяю виконанню методики викладання через цілеспрямоване впровадження інноваційних технологій навчання.

     При викладанні математики я використовую презентації, створені за допомогою програми Microsoft Power Point.

    Використовуючи текстовий редактор Microsoft Word та редактор формул   Microsoft Eguation, я створюю дидактичні матеріали,які застосовую для організації самостійної роботи учнів, для проведення контрольного тематичного оцінювання.

   Використання нових інформаційних технологій у поєднанні з традиційними засобами навчання дає можливість зробити процес навчання більш цікавим та ефективним.

      Значну увагу приділяю роботі з дітьми, які виявляють інтерес до математики, беруть участь у районних олімпіадах займаючи призові місця (Таравань В., 9 клас, III місце, Косик  П., 11 кл., ІІІ місце) ,науково - дослідницькій роботі (Гвоздик Д.,10 клас, науково -дослідницька робота МАН „Математична статистика"), у Міжнародному математичному конкурсі „Кенгуру - 2009" (з 35 учасників в 2 учнів «відмінний» результат, в 11 учнів «хороший» результат).В 2010 році в математичному конкурсі "Кенгуру" взяли участь 63 учні, а в 2011 - 62 учні.

     Розвитку навчально - пізнавальних здібностей сприяє позакласна робота. Проводиться математичні тижні, присвячені видатними вченим - математикам, в ході якого проводяться змагання юних математиків „Щасливий випадок" (5-6 кл), інтелектуальна гра „Найрозумніший математик" (7-9 кл.), тематичні вечори „М.В. Остроградський . Шлях у науку», „Від Евкліда до Лобачевського „ ,конкурси „Задача на кожен день", „Кросворд", вікторини „Чи знаєш ти історію математики", „Видатні математики" , ігри „Поле чудес", „Сильна ланка".

      Не кожен учень буде використовувати математичні знання безпосередньо, але сподіваюсь, що мої учні будуть людьми мислячими, всебічно розвиненими, творчими.         У своїй роботі я намагаюсь навчити кожного учня знаходити шлях до розв'яза      
Безкоштовний конструктор сайтів - uCozCopyright MyCorp © 2017