Понеділок, 21.08.2017, 15:05
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | На допомогу вчителю | Реєстрація | Вхід
Єдина Країна/Единая Страна
Меню сайту
Форма входу
МОНмолодьспорту України
Національна дитяча гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лінія
Педагогічна преса
Календар свят і подій

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Пошук
Календар
«  Серпень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів

Статистика
Відвідування
free counters
Опитування
Якій шкільній соціальній мережі Ви віддаєте перевагу?
Всього відповідей: 42
На допомогу вчителю

Самоаналіз уроку

Клас

Тема уроку

Тип уроку і його структура

1.Яке місце даного уроку в темі? Як цей урок пов’язаний із попереднім? Як цей урок працює на наступні уроки?

2. Коротка психолого – педагогічна характеристика класу, кількість сильних і слабо встигаючих учнів.

3. Яка триєдина дидактична мета уроку, її навчальний, розвивальний та виховний об’єкт. Дати оцінку  успіху, обґрунтувати показники реальності уроку.

4. Відбір змісту, форм і методів навчання у відповідності з метою уроку. Виділити головний етап і дати його повний аналіз, базуючись на результатах навчання на уроці.

5. Чи реально розподілено час, відведений на всі етапи уроку? Чи є логічні зв’язки між цими етапами?

6. Відбір дидактичних матеріалів, ТЗН, наочних посібників, використання інформаційних та цифрових технологій у відповідності з метою уроку.

7. Як організовано контроль засвоєння знань, умінь та навичок учнів? На яких етапах уроку? В яких формах, якими методами реалізовувався? Як організовано регулювання і корекцію знань учнів?

8. Психологічна атмосфера на уроці та спілкування учнів та вчителя.

9. Як ви оцінюєте результати уроку? Чи вдалося реалізувати всі поставлені завдання уроку? Якщо не вдалося, то чому?

10. Намітити перспективи своєї діяльності.


ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ


Місце в навчальному процесі

Дидактичне завдання

 Назва методу

Повідомлення навчальної інформації

Зацікавити, переконати, дати поштовх до самостійного пошуку та активної розумової діяльності, допомогти знайти перехід від теоретичного до прикладного рівня знань

«Розминка». «Мозкова атака (штурм)». Епіграф. Асоціації. Образна структурна модель. Методи проблемного навчання. Метод проектів. Змагання, конкурс, вікторина. «Аукціон». «Прес-конференція». «Наукова конференція». «Дебати».

Формування та вдосконалення умінь та навичок

Практичне закріплення здобутих знань, розвинення притаманних кожній діяльності умінь та навичок

«Мікрофон». «Ланцюжок». «Реклама». Рольові імітаційні ігри. Ігрові форми уроків. «Дзеркало». «Незвичайні перетворення». Змагання, конкурс, вікторина. Прес-конференції, наукові конференції, проекти.

Контроль результатів навчання

Перевірка вміння оперувати здобутими знаннями, застосовувати їх для виконання практичних завдань, самостійно аналізувати, узагальнювати, робити практично цінні висновки

«Розминка». «Мікрофон». «Аукціон». «Дуель». «Світська розмова». «Дзеркало». Представлення образної структурної моделі. Розробка та захист робіт у вигляді рефератів, доповідей. Презентація проектів. Творчі звіти.

 

 

Безкоштовний конструктор сайтів - uCozCopyright MyCorp © 2017