Понеділок, 23.10.2017, 05:06
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Пальчик Тамара Андріївна | Реєстрація | Вхід
Єдина Країна/Единая Страна
Меню сайту
Форма входу
МОНмолодьспорту України
Національна дитяча гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лінія
Педагогічна преса
Календар свят і подій

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Пошук
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів

Статистика
Відвідування
free counters
Опитування
Якій шкільній соціальній мережі Ви віддаєте перевагу?
Всього відповідей: 42

Пальчик Т.А.

Заступник директора з навчально-виховної роботи

ПІБ - Пальчик Тамара Андріївна

Кафедра - гуманітарна

Предмет - українська мова та література 

Стаж роботи - 30 років

Категорія, звання - вища категорія, "Старший учитель".

Працює над проблемою  

«Розвиток творчої особистості шляхом впровадження інтерактивних методів та інноваційних технологій навчання, зокрема технології «Створення ситуації успіху

».

Девізом її роботи є слова «Учитись, учитись, учитись! Хто не знає сам, той не навчить іншого.».

Методична робота вчителя

План самоосвіти

Нагороди

Портфоліо вчителя:

  • у вигляді презентації (24,9 Мб, *.pptx);
  • у вигляді буклету (12,9 Mб, *.pub)

 

Пальчик Тамара Андріївна – вчитель української мови та літератури, заступник директора з навчально – виховної роботи, вчитель вищої категорії, має звання «Старший учитель».

Працює над проблемою: «Розвиток творчої особистості шляхом впровадження інтерактивних методів та інноваційних технологій навчання, зокрема технології «Створення ситуації успіху».

В основі педагогічної технології "Створення ситуації успіху, над якою вона працює," лежить особистісно орієнтований підхід до процесу навчання та виховання.

Ситуація успіху — це суб'єктивний психічний стан задо­волення наслідком фізичної або моральної напруги виконавця справи, творця явища.

Ситуація успіху досягається тоді, коли сама дитина визна­чає цей результат як успіх. Кожному педагогу слід звернути на це  увагу. Об'єктивна успішність діяльності ди­тини — це успіх зовнішній, тому що якість результату оцінюється свідками дійства. Слід зазначити, що навіть інколи переживаючи ситуацію успіху, дитина може зазнати незгладимих емоційних вражень,

різко змінити в позитивний бік стиль свого життя. Створена ситуація успіху стає точкою відліку для змін у взаєминах з оточуючими, для дальшого руху дитини вгору щаблями роз­витку особистості. Заряд активного оптимізму, здобутий в юності, гартує характер, підвищує життєву стійкість, здатність до протидії.

Успіх, якщо його переживає дитина неодноразово, відкри­ває період визволення прихованих можливостей особистості, перетворення та реалізації духовних сил. Педагог передбачає реалізацію таких завдань:

1. Формувати в учнів орієнта­цію на успіх.

2. Спонукати дітей до самопрезентації.

3. Розвивати потенціал шко­лярів шляхом використання нових освітніх технологій, спрямованих на активізацію здібностей.

4. Виховувати здатність до реф­лексії, вміння адекватно оцінювати свої якості, можливості та вчинки.

5. Формувати ставлення до себе як творця свого життя та успіху.

Вона ставить перед собою такі завдання: допомогти особистості дитини зрос­ти в успіху, дати відчути учням радість від здолання труднощів, дати зрозуміти, що задарма в житті нічого не дасться, скрізь необхідно прикласти зусилля. 

Технологія "Створення ситуації успіху" звучить у таких висловлюваннях педагога:

  Це дуже важливо, і у тебе неодмінно вийде...

— Саме ти і міг би зробити таку справу...

— І це зовсім не складно. Навіть якщо не вийде — нічого страшного.

— Я впевнений, що ти пам'ятатимеш про...

— Починай же! Ти це добре зробиш!

Ось ця деталь (елемент, частина) вийшла дуже гарно!

І головне, що робить учитель, приступаючи до роботи за пе­дагогічною технологією "Створення ситуації успіху", — це ство­рити оптимістичну установку дитині, забути на деякий час про її "недоліки", побачити тільки перспективні лінії її розвитку.

Отже, можемо окреслити такі орієнтири в подальшій роботі:

  дати учням чітке поняття про успіх;

 навчити бачити свої успіхи й радіти їм, пишатися ними;

 довести необхідність самореалізації та самовдосконалення;

 спростувати вислів про те, що мета виправдовує засоби;

 переконати, що успіх людини передусім залежить від неї самої;

  навчити у причинах особис­тих невдач передусім визначати свої помилки, а вже потім недоліки інших і негаразди в суспільстві.

 Пропонує вчитель схему, що дає від­повіді на ці запитання. Умовно  назває її «Трикутник успіху».

«Трикутник успіху» — це схематичне зображення змісту співпраці педагога та учнів, що максимально сприяє створенню ситуації успіху на уроках і вихо-

ванню усвідомленого прагнення дітей до життєвого успіху. Учитель вва­жає, що ця схема є універсаль­ною, тобто може бути використа­на вчителями під час викладання будь-якої навчальної дисципліни. Вершини трикутника — це три сфери діяльності, нерозривно пов'язані між собою, три складові, одночасна дія яких, на її думку, являє собою неперервний шлях до успіху — внутрішнє відчуття ос­таннього особистістю та його зов­нішній вияв.Трикутник успіху: Вершини трикутника:

Робота над собою

 - Самоаналіз

- Активна життєва позиція

- Розвиток вольових рис

Зусилля

- Самопрезентація

- Сумлінність у виконанні завдань учителя

- Самоосвіта

- Творчість

Успіх. Визнання

- Учителем

- Оцінка однокласниками

- Спонукання до подальшої самоосвітньої діяльності

- Презентація успіхів учнів однокласниками

- Обговорення та схвалення

- Наслідування та вдосконалення ідеї Висновки

Діяльність педагога та учнів відповідно до поставлених завдань передбачає такі результати:

1. Учні зорієнтовані на життє­вий успіх.

2.  Підвищується рівень актив­ності дітей, створено невимушену, доброзичливу атмосферу на моду­лях.

3.  Учні навчаються із задо­воленням, усвідомлено займають­ся самоосвітою, науково-дослід­ною діяльністю, виявляють себе у творчості.

4.  Розвивається здатність учнів до самокритики, підвищується са­мооцінка.

5.  Діти приділяють значну ува­гу вихованню в собі вольових рис.

Вважає, що такі результати свідчать про досягнення поставленої мети. Про успішність роботи свідчитимуть також наявність пев­них досягнень учнів у галузі науки або творчості, сталий інте­рес до дисциплін етичного циклу, а також підвищення загальної ус­пішності учнів.

Вважаємо, що користь від ре­алізації «Трикутника успіху» є значною:

   учні почуваються успішними;

   учитель реалізує потребу у творчому самовияві, вдосконалює свій науково-методичний рівень;

   передбачено відкрите спілку­вання дітей, учителів та батьків;

   зростає престиж ліцею.

Цінність пропозицій у тому, що їх можуть взяти за основу всі, хто працює в даному напрямі, навіть якщо ці вчителі викладають будь-який ін­ший предмет. Адже усвідомле­на орієнтація на успіх підтримує людину й після закінчення нав­чального закладу. Отже, ефект від роботи тривалий, а діяльність у межах реалізації «Трикутника успіху» є важливою складовою в системі формування успішної осо­бистості.

Тамара Андріївна працює із обдарованими дітьми, має призерів районного і обласного конкурсу МАН, призерів олімпіад, переможців різноманітних конкурсів. Працює з молоддю у напрямку екологічного виховання, є керівником районного еколого – туристичного центру учнівської молоді, координатором районного осередку ВДС «Екологічна варта».
Безкоштовний конструктор сайтів - uCozCopyright MyCorp © 2017