П`ятниця, 22.09.2017, 23:26
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Позакласна діяльність | Реєстрація | Вхід
Єдина Країна/Единая Страна
Меню сайту
Форма входу
МОНмолодьспорту України
Національна дитяча гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лінія
Педагогічна преса
Календар свят і подій

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Пошук
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів

Статистика
Відвідування
free counters
Опитування
Якій шкільній соціальній мережі Ви віддаєте перевагу?
Всього відповідей: 42

Позакласна робота в школі

І. Виховна система школи

1. Завдання виховної роботи школи на 2010-2011 навчальний рік

2. Напрямки виховання

3. Виховні тижні

     4. Традиції

5. Учнівське самоврядування

ІІ. Система позашкільного виховання

1. Гурткова робота

2. Клуби за інтересами

3. Творче об’єднання «Барвінок»

4. Філіал музичної школи

5. Екологічне об’єднання «Цвіт Землі»

     6. Спортсекції


 


ПОЗАКЛАСНА РОБОТА

 

Позакласна робота в школі відіграє велике значення у виховному процесі. Після напруженого дня діти не покидають школи, а поспішають зайнятися улюбленими справами. Вони  відвідують гуртки, клуби за інтересами, об’єднання, секції, які допомагають їм самореалізувати себе, розвинути творчі здібності, вести здоровий спосіб життя.

Основними напрямками діяльності є:  допомога школярам у самовизначенні, задоволення суспільних, спортивних, художніх, технічних інтересів і виховання в них турботи про школу та її соціальне оточення, участь у різних заходах.

Позакласна діяльність відкриває широке поле співдружності дітей різного віку, різних інтересів. Це сприяє розвиткові ідей співробітництва і методиці колективного творчого виховання.

Кожен вид діяльності має мету, завдання, методи і форми роботи, які допомагають керівникам виявити індивідуальні здібності і направити їх у потрібне русло. Після активного навчання у позакласний час, вихованці мають змогу показати свої уміння і здібності у заходах різного рівня – в школі, районі, області. Вони активно беруть участь у виставках, конкурсах, святах, де показують свої творчі здібності, ерудованість, інтелект.

Успішність позакласного виховання залежить від того, наскільки грамотно планується діяльність, бо саме упорядкованість виховного процессу, систематичність, керованість і аналіз роботи є запорукою ефективного результату.

Позакласна робота з учнями – це ефективне підвищення рівня освіченості самих педагогів. Робота з дітьми в позаурочний час не повинна бути примусовою, а мусить допомогти дитині у самовизначенні й формуванні життєвої позиції.

У післяурочний час діти займаються довготривалими творчими справами, разом із керівниками створюють дитячо-дорослі проекти, які впливають на свідомість вихованців, допомагають їм самореалізуватися.

Батьки, діти яких зайняті позакласною роботою, мають можливість побачити свою дитину зовсім іншою, побачити справу, якою дитина захопилася, і допомогти їй розвинути здібності.

Не кожен із учителів може займатися позакласною роботою, лише одні ентузіасти і їхня педагогічна діяльність дуже багато важить.

Велику роль у позакласному житті школи відіграє учнівське самоврядування, яке є одним із найважливіших  факторів формування  в учнів умінь  і навичок керівництва демократичними процесами, що відбуваються в  державі. Формування ініціативної, здатної приймати нестандартні рішення особистості неможливе без широкого залучення учнів до участі в управлінні шкільними справами через діяльність в органах учнівського самоврядування.

Важливий принцип учнівського самоврядування : «Думаємо – обговорюємо – діємо».

Цінність учнівського самоврядування полягає в тому, що учні глибоко і всебічно проникають у сутність своїх прав і обов’язків. Тому їх треба чітко сформулювати з самого початку народження учнівської організації.

Великий В.О. Сухомлинський говорив: «Життя колективу – це тисячі й тисячі найнесподіваніших і найтонших доторкнень  людини до людини: серця до серця, думки до думки, радості до радості, щастя до сум’яття й безнадії… Від того, хто веде вихованців вузькою стежиною морального вдосконалення і самовдосконалення, залежить, зрештою, яким стануть серця, що доторкаються щохвилини одне до одного, - ніжними й чутливими чи шкарубкими, затверділими».
Система позакласної роботи - це найкраща педагогічна система у світі, вона діє і розвивається за своїми найважливішими законами – за законами життя.

 
 

 

  

Безкоштовний конструктор сайтів - uCozCopyright MyCorp © 2017